Wednesday, December 1, 2010

aku benci ko CICAK !!!


ok.. kali nie aku akan bercerita pasal cicak.. aku sangat2 sayangkan cicak..  eww.. mak!!!!!!!!!!! aduyai.. sebenaryee aku tak nak cerita pasal mnde alah nie.. tp kan.. aku nak try lawan.. so.. bermula dari picca dulu.. ( tgh gewli geliman nie.. lawan2.. caiyok) pengsan gak aku pas abis crite pasal mnde nie.. sebaik laa gmbr diatas gambar kartun.. klo tak.. tak tertaip crite pasal cicak nie.. hukhuk.. sgt gewli ngan cicak.. tapi, akan aku tabahkan hati tuk menaip n mgutuk cicak y aku tak suke nie ( haish.. tak sukew nak crite gak) pelik.. gewliyee aku kat cicak smpai penah menangis tyme kwn2 aku kenekan aku n beware tuk laki ( takot kne sepak terajang).. huuu.. nak cter apew psl cicak.. sebb2 aku tak sukew cicak laa eak.. sebabyee :

  • ekor panjang (aku tak suke mnde ekor pnjang n halus tmsuk tikus..tidddddddddaaaaakkkkkk)
  • kulit licin
  • lembik (padahal tak pernah sentuh wlau sekali)
  • lari laju
  • kecik n besar sgt2
  • tak cute
n aku mntak.. jgn laa korang2 y sukew mgusik org usik aku ngn cicak.. mau aku jerit smpai stu ums leyh dgr tau tak.. n leyh gak kalahkan pelompat tggi dunia.. tolong jgn.. adui.. aku sgt2 fobia ngan cicak (mgikut pakar psiko... n aku tak sukew prstiwe2 y aku da alami (kenangan bersama cicak tersayang)


ak tak leyh tgok gmbar ni!!!!!!!!!!!!!

peristiwa satu

sedang aku duduk2.. lalu seekor cicak.. besar n sgt ewww.. mak..gewli.. stat dr ampak cicak tue.. trus bdan aku jd tak best n rse gewli sgt2.. pstu.. leyh laa TTM aku mgusik aku tyme tue.. mcm2 laa die baling.. daun kering laa.. kertas laa.. aduyai.. mau mnjerit aku kat ctu.. sebaik malam n tak ramai org.. klo tak.. malu laa aku!!!!!!!!!! n padan muke die sbb kne cakar ngn kuku ku y panjang ini.. spew suh mgusik camtu.. huu.. mmg tak senang duk2 laa.. smpai rmbut y kne leher pon aku rse gewli .. ewwwwww.......

peristiwa dua

tyme nak kemas barang.. aku nak alihkan barang2 sbb nak main spu2 n kemas.. sekali nmpak mnde lari kat tebing pntu.. cicak!!!!!!!!! apew ag..mnjerit ar aku.. smpai terduduk dri tgh separuh diri.. padahal anak cicak jew kot.. huhu.. mmg aku gewli kat cicak ditahap y gaban.. tak pat diselamatkan.. terseliuh sket kaki tyme tue sbb salah lending tyme nak duduk.. hukhuk.. sumer gara2 cicak..

peristiwa tiga

klo tyme ladies.. adew cicak kat mne2 jelaa.. mmg mne aku akn perhatikan jew cicak tue.. takkn ku lpskn pandangan aku dri cicak tue (cam pndang kekasih hati).. takot cicak tue tetbe adew kat blakang aku kew.. jgn cari pasal.. adew gak kaki sebelah msuk lubang jamban (pernah k).. sume gara2 cicak kobeng y besar n ewww... gewli laaa... klo cicak tue melekat kat pntu.. sggup aku tggu cmpai cicak tu blaa.. bru aku kuar.. klo tak  sori.. rela aku menapak kat dalam ladies tue.. hukhuk.. (sambil mnikmati aroma y harum)


cicak.. ko tak bersalah..
tp aku tak sukew ko..

p/s : smbil menaip aku mbtulkan rmbut sbb terse gewli.. takot cicak menapak kat leher aku..tidakkkk!!

wink**
sayonara



0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages